قبلی
گوگل ترندز

گوگل ترندز و کاربرد آن در کسب و کار اینترنتی

اگر گوگل ترندز را بهتر بشناسید ، از کاربرد آن در کسب و کار اینترنتی و حتی در سایر فعالیت های اقتصادی و اجتماعی متعجب می شوید.

ابزار گوگل ترند به شما نشان میدهد که کدام کلمه کلیدی درصد سرچ بیشتری دارد. از این اطلاعات فوق العاده میتوانید شرایط کسب و کار خود را کاملا بهبود بخشید.

https://trends.google.com

با کلیک بر روی لینک بالا وارد صفحه گوگل ترند شوید و بررسی و تحلیل بازار را شروع کنید.

فکر کنید میخواهید یک فروشگاه اینترنتی لنت ماشین بزنید و سرمایه زیادی هم ندارید . به نظر شما چگونه میتوان فهمید که کدام لنت ماشین بیشتر کاربرد دارد و فروش بیشتری دارد .

یکی از بهترین راه های فهمیدن بورس یک کالا همین گوگل ترندز میباشد.

شما در قسمت سرچ تایپ میکنید مثلا لنت پراید و کشور را هم ایران انتخاب میکنید و سپس در قسمت compare مینویسید لنت 206 .

 

مقایسه در گوگل ترندز

 

نموداری که در بالا به شما نمایش داده میشود نشان می دهد که سرچ کدامیک بیشتر بوده است. و قطعا اگر سرمایه کمی دارید بهتر است بر روی لنت پراید هزینه کنید تا بر روی لنت 206.

حالا لنت 405 را هم به نمودارمون اضافه کنیم . خواهیم دید که 206 از 405 در سطح بهتری وجود دارد و میتواند به عنوان کالای دوم مورد توجه قرار گیرد.

 

مقایسه بازار محصولات در گوگل ترندز

 

داشتن این اطلاعات میتواند استراتژی طراحی سایت شما را هم تغییر داده و کاملا با دید باز به تدوین و طراحی سایت بپردازید.

موضوعی که باید خیلی به آن توجه کنید این است که کلمه سرچ شما در ترند عینا همان سرچ یوزر میباشد و مثلا “لنت ترمز 206 ” با “لنت ترمز پژو 206 ” کاملا نتایج متفاوتی میدهد .

پس در گوگل ترندز هوشمندانه تر کلمات کلیدی را مقایسه کنید.

پیشنهاد میکنم اگر در ابتدای کار هستید و با کسب و کار جدید و نوپای خود ارتباط کاملی ندارید حتما حتما از گوگل ترند استفاده کنید و سرمایه خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنید و برای انتخاب صحیح نام دامنه وب سایت خود مقاله آموزش انتخاب نام دامنه را مطالعه نمایید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *